Home / POLITIKA / BezOHĽADdná parkovacia POLITIKa PRIMÁTORa Valla

BezOHĽADdná parkovacia POLITIKa PRIMÁTORa Valla

Bezohľadná parkovacia politika na ulici, kde býva primátor Vallo, budí parkovaciu hrôzu.

Vráťme sa ešte pred posledné komunálne voľby. Predchádzajúci starosta Starého mesta v Bratislave Števčík dobre sledoval preferencie a tak tesne pred voľbami dal na ulici, na ktorej býval ešte nezvolený Vallo, vyznačiť rezidenčné parkovanie, aby sa zavďačil budúcemu primátorovi. Nuž, poplatnosť prvej triedy. Také sme poznali pred 30-timi rokmi na každom kroku a ani dnes nie je núdza o „predzvodnatené“ konanie viacerých podriadených ku svojím, šéfom. Naozaj to máme v krvi, rovnako ako prudký egoizmus. Len získať a nahrabať pre seba. No Števčíkovi to nevyšlo podľa predstáv. Našťastie!  Starostovskú stoličku neobhájil. A aj ja som rád, pretože ma 5 rokov klamal, že dá rezidenčné parkovanie urobiť aj na okolitých uliciach i na našej, ktorá je rovnobežná s ulicou, kde býva môj sused cez plot – dnešný primátor. Bratislavy. Rovnako, ako predchádzajúce, sa správa aj terajšie vedenie Starého mesta. Pretože zo sľubu hovorcu Starého mesta Števoveho, že rezidenčné parkovanie urobia na jeseň, je obyčajné klamstvo. Jednoducho, ako som sa dozvedel, v tomto roku to opäť nebude. Citát z emailu Števoveho z 21. 5.2019: „Oddelenie dopravy predpokladá, že niekedy na jeseň, ale presný termín mi nevedeli poskytnúť.“ Budem rád, ak moje informácie Staré mesto vyvráti!

O to viac sa pričinili o ulicu vyššie, kde býva primátor Bratislavy Vallo, ale aj Lexa, Majský so Sipoxom a dom tam má aj poslanec Kollár. Zrušili značky vyznačujúce parkovacie miesta pre rezidentov a vytvorili celú ulicu jednou značkou ako Zóna rezidenčného parkovania pre Staromešťanov. A pred vyše tromi mesiacmi prišli ešte zbíjačky denne v priemere s 5-6 robotníkmi a na celej ulici vyrezali a vykopali pás, do ktorého vložili nové potrubia i káble a vyasfaltovali ho. No pánovi primátorovi sa to asi málilo. Neviem, kedy presne (cca pred 4-5 rokmi) menili asfalt na celej ulici, bol však vo veľmi kvalitnom stave, až na niekoľko výmoľov, ktoré na jar zaasfaltovali. No teraz prišli frézy a zbrúsili kompletne veľmi dobrý asfalt. A natiahli nový a veľmi rýchlo opäť nakreslili boxy na parkovanie a to v priebehu troch dní!!! A ešte stále aj po večeroch i v sobotu počuť hrmot a búchanie, keď dokončujú výmenu a úpravu obrubníkov. Čiže cesta, na ktorej býva primátor bude ako nová! Okolité však chátrajú.

Červeňova ulica má necelých 500 metrov. V tejto dĺžke vyznačili 45 parkovacích boxov pre Staromešťanov, tri rezervovali pre firmy. Na ulici je 55 samostatných garáží a 18 parkovacích miest vytvorených z predzáhradok a dve garáže pre viac automobilov a to v Majského Sipoxe a v rezidencii Českého veľvyslanca, ktorý má však hlavný vchod na opačnej strane domu z druhej Fándlyho ulice. Ak to zrátame dohromady, je na 480 metrovej ulici 124 možností zaparkovať auto a k tomu ešte dve hromadné garáže s odhadom okolo 20 miest. Spolu teda približne do 150 automobilov. A aby sa nepovedalo na oboch koncoch ulice sú po dva voľné boxy. Aby ste boli v obraze na celej ulici v domoch som narátal 58 zvončekov, čo sa rovná rovnakému počtu domácností, pokiaľ nejde o prenajaté byty. A na jednu domácnosť môžu predať maximálne dve parkovacie nálepky, čiže maximálne 116 automobilov. V niektorých rodinných domoch sú firmy. Firmy, ktorých pracovníci na Červeňovej ulici parkovať nemôžu. Nie sú staromestskí rezidenti. Je naozaj jedno, či po tejto ceste idete počas pracovného času, po pracovnom čase, v noci či v sobotu, alebo v nedeľu. Vždy narátate 12 až 25 neobsadených parkovacích miest. Ale to len na tejto ulici. Všetky okolité cesty sú preplnené prišelcami z celého Slovenska i Nestaromešťanmi a domáci z okolitých ciest nemajú kde zaparkovať, pretože na primátorovej ceste majú prenajaté byty aj prišelci a pracujú tam aj zamestnanci firiem a tí odparkuvávajú svoje tátoše v okolí, kde sa len dá.

Takto teda v menšom merítku vyzerá bezohľadné rezidenčné parkovanie podľa „úžasného“ progresívneho primátora Bratislavy Valla a to rovno pod jeho oknami bytu. Presne podľa vzoru komunistických papalášov, ktorým postavili cestu za štátne aj na vzdialenejšiu lesnú chatu!!!

Čo tam potom, že v okolí tejto ulice sú preplnené cesty, keď má primátor takýto luxus parkovania.

Pýtam sa však aj tých, ktorí toto všetko naplánovali? Zistili si úradníci odboru dopravy v Starom meste, koľko automobilov vlastnia obyvatelia na primátorovej ulici nad Palisádmi a aké majú možnosti parkovať v garážach??? Určite nie! To by neboli takí rozšafní a vzadu „predzvodnatení“.

Koľko zbytočných peňazí stála celá rekonštrukcia dobrej cesty, keď na okolitých sú samé diery ešte s pred dvoch zím?

Čo z toho vyplýva? Asi len to, že Bratislavčanom budú zbytočné autá a budú sa musieť presúvať len hromadnou dopravou. Tento dopravný terorizmus je veľmi zlá a bezohľadná parkovacia politika primátora Bratislavy Valla, ktorou sa chváli a ktorého netrápia iné veci, len obmedzenie parkovania a výsadba stromčekov. A netrápi ho ani to, že jedna z dominánt Bratislavy Michalská veža každý večer zmizne z obzoru a že sa návštevníci hlavného mesta nemôžu pred ňou večer odfotografovať. Na rozdiel od hradu a iných pamiatok ju už viac ako dva mesiace večer nevidieť. Zmizlo totiž jej osvetlenie, ktoré z nej robilo čarovnú stavbu. Pán primátor Vallo a pani starostka Aufrichtová, ktorí povymieňali najdôležitejšie fleky na úradoch svojimi kamarátmi – laikmi, prosím prešaltujte svoju rýchlosť a smer odzrkadľujúcich sa v starostiach o veci verejné, odburinenia a čistenie chodníkov a ciest a dopravného teroru i ďalších nelogičností z progresivity na realitu.

Pavel Jacz

Na pripomenutie video

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

ŠOKujúce dôkazy. Ako MATOVIČovci priznili právny štát SLOVENSKO?

140 prípadov nezákonných a úmyselných konaní. Publikácia Úradu vlády SR o týchto činoch má 141 …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *