Home / SLOVENSKO / Škoda Auto Slovensko uspela s projektom Najkrajšie zvuky Slovenska v celosvetovej súťaži, bodovala s ním aj v rámci automobilky

Škoda Auto Slovensko uspela s projektom Najkrajšie zvuky Slovenska v celosvetovej súťaži, bodovala s ním aj v rámci automobilky

12.12.2023 (SITA.sk) –
Kampaň od Škoda Auto Slovensko získala ocenenie v prestížnej celosvetovej PR súťaži ICCO Global Awards 2023 v Londýne
Projekt Najkrajšie zvuky Slovenska uspel v kategórii Best Purpose Campaign
V súťaži boli projekty z vyše 20 krajín, hodnotila sa stratégia a výskum, inovácie, realizácia či vplyv na obchodné výsledky
Najkrajšie zvuky Slovenska zároveň uspeli aj v rámci automobilky Škoda Auto, kde vyhrali hlavnú cenu za najlepšiu aktiváciu brand stratégie spomedzi 50 zúčastnených krajín

Škoda Auto Slovensko v uplynulých dňoch výrazne uspela v medzinárodnej konkurencii s projektom Najkrajšie zvuky Slovenska. Ten získal ocenenie v kategórii Best Purpose Campaign v celosvetovej súťaži ICCO Global Awards 2023 počas vyhlásenia víťazov jednotlivých kategórií v Londýne. Prihlásené boli projekty z viac ako 20 krajín zo šiestich kontinentov, ktoré bojovali o 22 cien. Najkrajšie zvuky Slovenska bodovali aj v rámci celosvetovej súťaže všetkých trhov, v ktorých má značka zastúpenie, Škoda Marketing Best Practice Awards 2023, kde získal cenu za najlepšiu aktiváciu brand stratégie. Škoda Auto Slovensko v projekte natívnym spôsobom komunikovala výhody 100-percentne elektrického modelu Škoda Enyaq Coupé.

Porota celosvetovej súťaže ICCO Global Awards 2023 bola zložená zo zástupcov 21 krajín a v rámci hodnotenia prihliadala na stratégiu a výskum, inovácie, realizáciu či vplyv na obchodné výsledky. Škoda Auto Slovensko zabodovala s kampaňou zameranou na natívnu podporu modelu Škoda Enyaq Coupé v kategórii Best Purpose Campaign.

„Projektom Najkrajšie zvuky Slovenska sme chceli pre našich fanúšikov objaviť častokrát nepoznané, úchvatné miesta našej krajiny, a to netradičným spôsobom prostredníctvom ich unikátnych zvukov. Spoznať svet a pritom ho nezničiť – to bola hlavná idea kampane, ktorá je pre nás oveľa viac než len komunikačná aktivita. Išlo o spojenie s prírodou, umením a technologickým pokrokom reprezentovaným našim elektrickým modelom Škoda Enyaq Coupé. Som hrdý, že aktiváciou našej novej brand stratégie sme dokázali pritiahnuť pozornosť mladej generácie a zároveň posilniť vnímanie značky Škoda ako inovatívnej a ekologicky zodpovednej. Víťazstvo v prestížnej súťaži na globálnej úrovni je potvrdením, že naša práca a vízia rezonujú nielen doma na Slovensku, ale dokážu sa presadiť aj v tvrdej medzinárodnej konkurencii,” uviedol Roman Rajtár, vedúci marketingu spoločnosti Škoda Auto Slovensko.

Tiché a bezemisné objavovanie so Škoda Enyaq Coupé

V centre pozornosti projektu Najkrajšie zvuky Slovenska stojí bezemisná budúcnosť, dôraz na zodpovedný prístup, prepojenie s prírodou a objavovanie nového a nepoznaného. Originálna kampaň zároveň ukazuje cestu, ktorou sa značka Škoda vydáva do budúcnosti.

Inovatívny projekt zachytáva esenciu pôsobivých miest z rôznych regiónov Slovenska netradičným spôsobom – pomocou zvukových nahrávok. Prepojenie na elektromobilitu vychádza zo samotného ekologického postoja značky k prírode a okoliu, nakoľko elektrické autá sú tiché a lokálne bezemisné. Jednoducho -„keď chceš počuť svet, musíš ostať ticho.” Hlavným protagonistom projektu sa stal muzikant a producent Jureš Líška, ktorý prebrázdil Slovensko a lovil tie najzaujímavejšie zvuky našej krajiny. Z jeho roadtripu vznikol krátky dokument s jedinečným zvukovým dizajnom. Všetky zaznamenané zvuky, vrátane playlistu na Spotify, boli uverejnené na projektovom webe, spolu s interaktívnym plánovačom cesty, ktorý povzbudzuje ľudí k ich objavovaniu – avšak so zdôraznením ohľaduplnosti k prírode. Po stopách Jureša Líšku sa vydal aj známy influencer Milan Bez Mapy, ktorý odprezentoval hlavnú myšlienku – nerušiť okolie hlukom ani emisiami – a vyzval ľudí k ohľaduplnejšiemu objavovaniu.

Najkrajšie zvuky Slovenska zastrešili agentúry PR Clinic, Wiktor Leo Burnett, Socialists a PHD. Digitálnou a PR kampaňou, postavenou predovšetkým na natívnom lifestylovom obsahu, sa podarilo aktivovať množstvo ľudí, ktorí mali možnosť spoznať unikátne, častokrát málo známe miesta na Slovensku.

Najkrajšie zvuky uspeli aj v rámci celej automobilky

Najkrajšie zvuky Slovenska bodovali v uplynulých dňoch aj v rámci všetkých krajín vo svete, kde má zastúpenie automobilka Škoda Auto, konkrétne v súťaži Škoda Marketing Best Practice Awards 2023. Tejto celosvetovej internej súťaže automobilky sa zúčastnili marketingové tímy z 50 krajín sveta, ktoré prihlásili 74 projektov. Tie bojovali dohromady o 6 trofejí.

Slovenské zastúpenie si odnieslo 1. miesto v kategórii Best Let´s Explore Activation. Porota projekt ocenila ako najlepšiu aktiváciu brand stratégie spomedzi všetkých trhov značky na galavečeri v Budapešti, pričom Škoda Auto Slovensko v tejto kategórii vyhrala už tretíkrát po sebe.

Ďalším významným úspechom slovenského zastúpenia v konkurencii celej automobilky, ktorá pôsobí na viac ako sto trhoch, je aj ocenenie projektu Hokejová Galaxia. Táto aktivita na podporu dievčenského a ženského hokeja na Slovensku sa dostala na shortlist najúspešnejších projektov v Škoda Auto.

Informačný servis

Viac k témam: Najkrajšie zvuky Slovenska, PR
Zdroj: SITA.sk – Škoda Auto Slovensko uspela s projektom Najkrajšie zvuky Slovenska v celosvetovej súťaži, bodovala s ním aj v rámci automobilky © SITA Všetky práva vyhradené.

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Kolícia ani po dvoch mesiacoch nevyvodila chyby štátnych zložiek pri atentáte na Fica, vyčíta KDH

KDH poukázalo na americké tajné služby, ktoré po útoku na Donalda Trumpa priznali svoje pochybenie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *