12.3.2020 (Webnoviny.sk) – Stovky slovenských firiem každoročne vystavujú na veľtrhoch na Slovensku a po celej Európe a jedným z mála výsledkov z investovaných financií za cestovné náklady, prenájom stánku a čas strávený nadväzovaním kontaktov sú vymenené katalógy a papierové vizitky. Zažili to viacerí vystavovatelia, ktorí sa nakoniec na tie dôležité akcie nedostali a často účasť na rutinnej výstave už pokladajú iba ako „povinnosť“ ukázať sa, že existujú. Aj z tohto dôvodu skupina kreatívnych a moderne zmýšľajúcich Slovákov prišla so zatiaľ jedinečným start-upom a to vytvorením prvého medzinárodného online výstaviska so špeciálnym zameraním na mikro, malé a stredné slovenské firmy, ktoré majú záujem expandovať nielen na Slovensku a vystavovať svoje produkty alebo služby.
Firmy si často kladú otázku, bez ohľadu na segment v ktorom podnikajú, a to je – s akou myšlienkou na výstavu idú. Spoločnosť GLOBALEXPO, ktorá roky naberala skúsenosti z európskych, amerických a ázijských výstavísk, vytvorila on-line aplikáciu, na ktorej akákoľvek firma dokáže odprezentovať všetky najdôležitejšie odkazy a vízie. Prezentujúca spoločnosť tým zároveň získa možnosť zviditeľniť sa nielen v troch medzinárodných jazykoch priamo na on-line výstavisku spoločnosti GLOBALEXPO.
„Prvá medzinárodná Svetová výstava sa konala v roku 1851 v Londýne a počas jej trvania ju navštívilo viac ako 6 miliónov návštevníkov. Z globálneho pohľadu sú svetové výstavy vnímané ako tretia najväčšia akcia po majstrovstvách sveta FIFA vo futbale a letných olympijských hrách, pokiaľ ide o celosvetový hospodársky a kultúrny vplyv,“ vysvetlil jeden zo zakladateľov GLOBALEXPO Ján Bielik.
Dôvodov účasti na výstavách a veľtrhoch je viacero a to kúpa alebo predaj, vyhľadávanie nových obchodných partnerov, príležitostí, kontaktov, predstavovanie nových produktov na trh, akvizíciu nových zákazníkov, čerpanie inšpirácie a podobne.
„GLOBALEXPO je riešenie pre každú dôveryhodnú spoločnosť, ktorá má záujem expandovať a rásť v domácom prostredí ako aj na medzinárodných trhoch. Kombinuje výhody klasických veľtrhov a výstav s novými modernými online trendmi. Prekonáva časové a lokačné obmedzenia, je finančne skutočne dostupná a k dispozícii nepretržite,“ zdôraznil Bielik.
Spoločnosť ponúka jednoduchú registráciu akejkoľvek firmy, ktorej po vytvorení profilu v slovenčine sa informácie následne v cene vstupného registračného poplatku profesionálne preložia do anglického, ruského a čínskeho jazyka. Jednotlivé výstavy sú prehľadne kategorizované podľa jednotlivých segmentov podnikania, či už ide o vinárstvo, cestovanie, nábytok, knihy, stavebníctvo alebo športové potreby. On-line aplikácia GLOBALEXPO má množstvo užitočných funkcií a v prípade potreby ju vystavovatelia môžu použiť aj na priamy predaj zákazníkom, ktorých daný produkt osloví.
V čase rušenia klasických a tradičných veľtrhov alebo výstav na Slovensku ako aj v zahraničí napríklad z dôvodu aktuálnej prevencie šírenia nebezpečného coronavírusu má online výstavisku GLOBALEXPO obrovské opodstatnenie.
GLOBALEXPO vyvinula svoju internetovú aplikáciu v roku 2019 a v súčasnosti je na nej registrovaných okolo 100 spoločností. Viac informácii nájdete na stránke spoločnosti GLOBALEXPO.
Informačný servis
Viac k témam: GLOBALEXPO, online výstavisko, PR, veľtrh, výstavisko
Zdroj: Webnoviny.sk – GLOBALEXPO: Vystavovať sa dá celosvetovo aj bez nutnosti návštevy veľtrhov © SITA Všetky práva vyhradené.