Home / EKONOMIKA / Marketing v kasíne: Ako prilákať viac hráčov online?

Marketing v kasíne: Ako prilákať viac hráčov online?

Prilákajte nových hráčov do svojho kasína správnymi postupmi. Marketingoví špecialisti sú neoceniteľnými pomocníkmi, keď príde na propagáciu značky. Dnes ich využívajú aj online kasína. 

Rok od roku pribúda počet hráčov, ktorých láka hra v online kasínach. Niet sa však príliš čomu čudovať. Výhry presahujúce 1 milión euro, ktoré sa dajú vyhrať za pár centov až eur. Kým v roku 2017 bol obrat na online hazardnom trhu (kam počítame aj online kasína) v USA na úrovni 46 miliárd dolárov, v roku 2024 by to podľa odhadov portálu Statista malo byť už vyše 94 miliárd, teda dvakrát toľko. Čo to znamená?

Konkurenčný boj medzi kasínami a spoločnosťami, ktoré tieto kasína prevádzkujú, bude rok od roku intenzívnejší. Čím bude v tomto sektore viac peňazí v podobe stávok od hráčov, tým bude túžba kasína si niečo z týchto peňazí uchmatnúť pre seba silnejšia. Tento boj sa nebude odohrávať, pochopiteľne, doslovne. Budú ho zvádzať kasínoví marketéri vo virtuálnym prostredí. 

Marketingoví špecialisti dnes pomáhajú nielen pri propagácií zaujímavých miest v regiónoch. Čoraz viac sa ich uplatňuje aj v online kasínach, ktoré dlhé roky marketing podceňovali a nevenovali mu dostatočnú pozornosť. Dnes si i tie najímajú na propagáciu profesionálov s niekoľko-ročnými skúsenosťami, ktorí vedia ako produkt predať i to, komu ho chcú predať. 

Aké postupy, techniky a prístupy k tomu marketéri využívajú? 

Casino bonusy

Veľké kamenné kasína sa snažia hráčov na lákať na návštevu ponukou bezplatného občerstvenia, nápojov zadarmo (a to nealko i alko) či dokonca zaplateným ubytovaním. V tomto smere sú online kasína v nevýhode, keďže nedokážu poskytnúť podobné benefity. Ak sa však na tieto bonusy pozrieme bližšie, uvidíme, že sú to v skutočnosti peňažné benefity, ktoré šetria peňaženku hráčov a dávajú im viac za menej.

Tento princíp – menej za viac – napĺňajú online kasína prostredníctvom casino bonusov. Tak napríklad za jediný €10 vklad môže hráč získať napríklad €10 od kasína vo forme bonusových peňazí, 100 bezplatných zatočení v hodnote €0.10 každý alebo vernostné body. Online kasína ponúkajú širokú škálu casino bonusov. Nájdite si svoj najlepší casino bonus aj vy, presne podľa vašich osobných preferencií.

Transparentnosť

Veľa profesionálov sa zhoduje na tom, že kľúčom k osloveniu potencionálnych hráčov je transparetnosť a otvorenosť. Transparentnosť by nemala byť len frázou politikov, ale marketéri by ju mali uplatniť v praxi. Napríklad, pokiaľ je pre zapojenie sa do akcie, získanie bonusu potrebné uskutočniť vklad alebo uskutočniť stávku v určitej výške (napríklad €10), v reklamách a na banneroch by to malo byť transparentne uvedené. 

Analýzy správania potencionálnych hráčov ukázali, že tí sú oveľa ochotnejší sa zapojiť do akcie, ak boli uvedené podmienky priamo v reklame, než keď tomu tak nebolo. V opačnom prípade sa báli zapojiť, pretože nerozumeli podmienkam alebo sa báli sa toho, že budú musieť riskovať väčší obnos peňazí. Na presvedčenie hráčov úplne stačí aj fráza „Hry zadarmo bez nutnosti vkladu či zadávania údajov o karte.“

Byť ku hráčom čo najbližšie

Jedným z najsilnejších nástrojov kasínového marketéra je slovo. Obyčajný blog s niekoľkými stovkami správnych slov dokáže spropagovať značku lepšie, než bannery či newslettre. Prečo je tomu tak? Za prvé, blog zlepšuje pozíciu stránky, keďže tá sa bude vo vyhľadávačoch zobrazovať vyššie. Blog tiež pridáva na dôveryhodnosti celého projektu. Samozrejme, musí obsahovať správne kľúčové slová. 

Propagovať online kasína a ich produkty nie je v tomto silno konkurenčnom prostredí jednoduché. Sústredeným úsilím a poctivou prácou sa však dokáže spraviť veľa dobrej roboty. 

 

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Ukrnafta preberá na ukrajinskom trhu sieť čerpacích staníc Shell

Shell patrí z hľadiska predaja pohonných látok medzi desať najväčších sietí na Ukrajine.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *