Home / EKONOMIKA / Dostaňte sa do povedomia zákazníkov pomocou lukratívneho sídla firmy

Dostaňte sa do povedomia zákazníkov pomocou lukratívneho sídla firmy

Každý začínajúci podnikateľ veľmi dobre vie, že okrem dobrého nápadu bude potrebovať reprezentatívne priestory, v ktorých uvíta svojich potencionálnych klientov, ale aj stálych klientov. Niekedy však býva limitovaný finančnými prostriedkami a hľadá priestory, ktoré by ho finančne nezruinovali a zároveň by boli reprezentatívne.

Ak sa ale chcete dostať do povedomia zákazníkov, budete k tomu potrebovať reprezentatívne lukratívne sídlo firmy. Toto všetko vám poskytne virtuálne sídlo firmy.

Lukratívne adresy

Virtuálne sídlo firmy nájdete výlučne len na tých najlukratívnejších adresách nášho hlavného mesta, najmä však v historickom centre Bratislavy. Virtuálne sídlo je v podstate služba, ktorú ponúkajú firmy, ktoré dané priestory majú v osobnom vlastníctve a každému záujemcovi o sídlo spoločnosti na danej adrese poskytnú za daný poplatok vlastnú schránku s názvom firmy.

Virtuálne sídlo je sídlo, kde sa nemusíte fyzicky nachádzať. Stačí, že bude na ňom registrovaná vaša firma.

Možnosť ušetriť

Ak sa obávate, že ak si vyberiete registračné sídlo v Bratislave, zaplatíte veľa, ste na omyle. Virtuálne sídlo, alebo ak chcete registračné sídlo, vás vyjde len pár desiatok eur mesačne a okrem lukratívnej adresy vám poskytnú ďalšie doplnkové služby. Okrem lukratívnej adresy vám budú preberať a uchovávať prijatú poštu. Pre prípad, že budete potrebovať niečo prerokovať so svojimi klientmi, máte možnosť využívať zasadacie priestory na danej adrese.

Ak chcete, aby sa o vás potencionálna klientela dozvedela čo najskôr, uprednostnite sídlo v hlavnom meste pred sídlom v malých mestách. Okrem lukratívnej reprezentatívnej adresy sa vyhnete častým návštevám daňovákov. Zákazníci prirodzene uprednostnia vás, keďže sídlite v hlavnom meste v lukratívnej časti.

Každý začínajúci podnikateľský subjekt musí pri zápise do Obchodného registra napísať sídlo firmy. Ak nechcete kupovať priestory, uprednostnite službu virtuálneho sídla, ktoré vám za pár mesiacov dokáže ušetriť nemalé sumy peňazí.

INZERCIA. Zdroj foto: TU

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Smernica Európskej únie by mala urobiť poriadok v označení „eko“ a ochrániť zákazníkov pred zavádzaním

Rastúci počet „zelených“ označení na obaloch bez porovnávacích údajov je nielen neprehľadný, ale často aj zavádzajúci.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *