Home / SLOVENSKO / Po čerstvé potraviny radi chodíme k babičke, ale kam po ne chodí ona?

Po čerstvé potraviny radi chodíme k babičke, ale kam po ne chodí ona?

1.3.2023 (SITA.sk) – Lidl je jednotkou v čerstvosti a navyše za ceny, ktoré si môže dovoliť každý

O čerstvosti radi a často hovoria všetci predajcovia potravín, no jednotkou môže byť iba jeden z nich. Čerstvosť navyše nemá cenu, ak si ju nemôže dovoliť každý. Kde však nájsť obe spomenuté výhody? Nik nepozná odpoveď lepšie než samotní slovenskí zákazníci, ktorých sa prieskumníci z agentúry 2muse opýtali v reprezentatívnom prieskume na dva parametre: „Má čerstvejšie potraviny než iné predajne” a „Ponúka výrobky za najelpšie ceny”. Spomedzi 5 100 respodentov odpovedala väčšina na obe otázky rovnako – Lidl. Diskont je pre Slovákov synonymom pre čerstvosť dlhodobo, v podobných prieskumoch uspel aj v rokoch 2015 a 2018.

„Čerstvosť pre nás znamená úplne všetko. Každý deň, dokonca aj v nedeľu, vozíme do predajní viac ako 3 milióny výrobkov. Sme jediný diskont s potravinami na Slovensku, vďaka predvýberu sortimentu šetríme čas zákazníkom a dosahujeme rýchloobrátkovosť – v priemere predáme státisíce kusov z každého produktu v našej ponuke ročne. Pravidelne optimalizujeme množstvá objednaného tovaru tak, aby neležali dlho v regáloch a aby si tak skutočnú čerstvosť mohli zákazníci vychutnávať u nich doma,” povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing.

V aktuálnej kampani Lidl poukazuje na to, že ak ide o čerstvosť, dôverujeme tým, na ktorých sa môžeme spoľahnúť. Pre mnohých z nás to je babička, ktorá to s nami myslí dobre a vždy sa rada podelí o čerstvé potraviny. Komu ale dôveruje babička? Spolu s miliónmi Slovákov Lidlu, ktorý sa súčasne sústredí na čerstvosť, udržateľnosť a tiež najelpší pomer ceny a kvality. To, že sa mu to darí potvrdzujú desiatky medailí Best Buy. Diskont opakovane uspel v hlavnej kategórií „Symbol pre najlepší pomer ceny a kvality”. Najčerstvejšie víťazstvo je zo začiatku roka 2023.

„Sme presvedčení, že zákazníci si za svoje peniaze zaslúžia len to najlepšie a s týmto cieľom robíme maximum pre to, aby sme im ponúkli naozajstnú čerstvosť . Kvalitu a čerstvosť výrobkov sledujeme dôkladne a neustále – pri ich príjme v logistickom centre, počas ich skladovania, prepravy a samozrejme priebežne v predajniach. V každej predajni máme prítomného manažéra čerstvosti, ktorý pravidelne kontroluje kvalitu čerstvého sortimentu. Dbáme tiež na zákaznícku dobu spotreby a tovar s dostatočným predstihom zlacňujeme tak, aby ho zákazníci mohli plnohodnotne využiť,“ uviedol Róbert Flachbart, konateľ Lidla zodpovedný za predaj a logistiku

Ako sa teda povie čerstvosť na štyri písmená? Jednoducho: Lidl.

Informačný servis

Viac k témam: PR
Zdroj: SITA.sk – Po čerstvé potraviny radi chodíme k babičke, ale kam po ne chodí ona? © SITA Všetky práva vyhradené.

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Nešťastie v Hlohovci. V byte našli dobodaného mladého muža, polícia páchateľa zadržala

Okolnosti, za ktorých k tejto tragickej udalosti došlo, ako aj to, čo jej predchádzalo, sú predmetom ďalšieho policajného vyšetrovania.

Jeden komentár

  1. adamkratochvil

    tento reklamny slogan, ktory pouziva Lidl co sa tyka cerstvosti a ceny sme z velkej casti zažívali u nas pred 89 rokom ako v obchodoch tak aj na trhoch…vtedy rakusania chodili nakupovat potraviny k nam nie preto ze boli pre nich skoro ako zadarmo ale pre ich kvalitu sam som bol v tom case pritomny ked vo vtedajsom obchodnom dome PRIOR v Bratislave kupovali rakusania v oddeleni mäso 5 kg pravej svieckovice…urcite to nebolo prvykrat lebo jej kvalitu si velmi pochvalovali…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *