Home / SLOVENSKO / Matovič statusmi neohuruje. V prvej trojke sú Uhrík aj Fico a rebríček ukázal tiež výdavky strán za reklamu

Matovič statusmi neohuruje. V prvej trojke sú Uhrík aj Fico a rebríček ukázal tiež výdavky strán za reklamu

4.1.2023 (Webnoviny.sk) – Najvyšší počet interakcií na sociálnej sieti Facebook mal za uplynulý rok nezaradený poslanec Národnej rady (NR) SR Milan Uhrík (Republika), celkom 5,23 milióna. Za ním sa umiestnil poslanec Robert Fico (Smer-SD), ktorý za rok 2022 dosiahol 5,17 milióna interakcií. Trojku poslancov s najvyšším počtom interakcií uzatvára nezaradený poslanec Tomáš Taraba (Život – NS) s 3,57 milióna interakciami.

Údaje vyplývajú zo stránky Politics.social. Medzi politikov s najviac interakciami sa zaradila aj prezidentka SR Zuzana Čaputová, nezaradený poslanec Milan Mazurek (Republika), nezaradený poslanec Peter Pellegrini (Hlas-SD), bývalý predseda NR SR Andrej Danko (SNS) či premiér SR Eduard Heger (OĽaNO).

Ďurica s najviac interakciami za 24 hodín

Najviac interakcií za posledných 24 hodín mal nezaradený poslanec Ondrej Ďurica (Republika), celkom 2,68-tisíca. Ďaleko za ním sa umiestnil poslanec Peter Kremský (OĽaNO) so 415 interakciami a europoslankyňa Lucia Ďuriš Nicholsonová s 337 interakciami.

Medzi poslancov s najviac interakciami na Facebooku za posledných 24 hodín možno zaradiť aj poslanca Jozefa Pročka a Milana Vetráka (obaja OĽaNO), nezaradeného poslanca Martina Klusa či poslankyňu Jarmilu Halgašovú (SaS).

Republika preskočila aj Smer a OĽaNO

Z politických strán za uplynulý rok dosiahlo najvyšší počet interakcií hnutie Republika s 9,96 milióna interakciami, nasledoval Smer – sociálna demokracia (Smer-SD) s 8,21 milióna interakciami a hnutie Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti (OĽaNO) s 6,21 milióna interakciami.

Vysoko sa umiestnila i strana Kotlebovci – Ľudová strana Naše Slovensko či Hlas – sociálna demokracia. V počte interakcií za 24 hodín taktiež vedie hnutie Republika. Za jeden deň dosiahlo 2,68 tisíca interakcií.

Za Republikou sa umiestnilo hnutie OĽaNO s 1,12 tisíca interakciami a strana Sloboda a Solidarita (SaS) s 403 interakciami. Medzi strany, ktoré dosiahli za uplynulý deň najviac interakcií možno zaradiť hnutie Sme rodina či stranu Aliancia.

Smer minul na reklamu najviac

Najviac výdavkov na reklamu na sociálnej sieti Facebook mal v uplynulom roku Smer-SD, a to 53,2-tisíca eur. Nasleduje strana Za ľudí, ktorá minula na reklamu 51,5 tisíca eur a strana SaS, ktorá za reklamu zaplatila 41,1 tisíca eur.

Najviac výdavkov na reklamu v uplynulom roku malo i hnutie Progresívne Slovensko, Kresťanskodemokratické hnutie či strana Spolu – občianska demokracia.

Viac k témam: slovenskí politici, Sociálne siete
Zdroj: Webnoviny.sk – Matovič statusmi neohuruje. V prvej trojke sú Uhrík aj Fico a rebríček ukázal tiež výdavky strán za reklamu © SITA Všetky práva vyhradené.

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Pellegrini si nemyslí, že ľudia idú voliť podľa toho, či sa kandidáti dvadsaťkrát stretnú pred voľbami

Ivan Korčok považuje za dôležité, aby sa prezidentskí kandidáti stretávali v predvolebných diskusiách.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *