Home / EKONOMIKA / Ekonomika Slovenska / Kofola doplní segment minerálnych vôd, kupuje Kláštornú

Kofola doplní segment minerálnych vôd, kupuje Kláštornú

BRATISLAVA 21. júna (WebNoviny.sk) – Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko opäť posilňuje svoje postavenie na trhu. Do svojho portfólia získava ďalší produkt – slovenskú minerálnu vodu Kláštorná.

Skupina kúpou tejto značky posilní svoj segment minerálnych vôd. Informovala o tom vo štvrtok spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko v tlačovej správe. Kofola chce pri značke Kláštorná dosiahnuť výrazný rozvoj a expanziu.

Odporúčame:
Rast cien na Slovensku sa spomalil. Najviac zdraželi potraviny, alkohol a doprava

Skupina Kofola je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov s ôsmimi výrobnými závodmi na piatich európskych trhoch, celkovo zamestnáva viac ako 2 100 ľudí (bez ruského podniku).

Do produktového portfólia spoločnosti Kofola v Česko-Slovensku patrí tradičný kolový nápoj s originálnou receptúrou Kofola, pramenitá voda Rajec, rad sirupov Jupí, hroznový nápoj Vinea, detské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex a ďalšie tradičné československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola.

Viac k témam: Kláštorná, Kofola, minerálna voda
Zdroj: Webnoviny.sk – Kofola doplní segment minerálnych vôd, kupuje Kláštornú © SITA Všetky práva vyhradené.

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Najlepšie podmienky pre malé a stredné firmy na Slovensku sú v Prešove, tvrdí štúdia

Najlepšie čiastkové umiestnenie spomedzi slovenských miest v štúdii Doing Business, ktorá porovnávala podnikanie vo vybraných mestách v  Chorvátsku, Českej republike, Portugalsku a na Slovensku dosiahla Žilina, ktorej patrí tretia priečka v indikátore Prístup k elektrickej energii. BRATISLAVA 6. júla (WebNoviny.sk) – Zo slovenských miest sa má podľa štúdie Doing Business, ktorú vypracovala Svetová banka, najjednoduchšie podnikať malým

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *