Home / SLOVENSKO / Slovensko ako turistická destinácia zožalo úspech v írskej televíznej šou

Slovensko ako turistická destinácia zožalo úspech v írskej televíznej šou

9.2.2024 (SITA.sk) – Bratislavu a jej blízke okolie predstavila minulý týždeň zábavná cestovateľská relácia High Road Low Road v írskej štátnej televízii RTÉ. Dve známe osobnosti v nej spoznávajú rovnakú destináciu. Zatiaľ čo prvá má na to obmedzený rozpočet, druhá si užíva tie najluxusnejšie miesta a služby pre turistov. Epizóda o slovenskom hlavnom meste zožala v Írsku veľký úspech, videlo ju takmer 400-tisíc divákov.

Írske štáby natáčali na Bratislavskom hrade, v Múzeu dopravy a vyskúšali si tiež adrenalínovú 360-stupňovú prechádzku po veži UFO. Hlavné mesto spoznali zo vzduchu počas preletu v lietadle aj z vody, počas jazdy po Dunaji. V Modre si vyskúšali výrobu tradičnej keramiky, vo Svätom Jure ochutnali víno, v Slovenskom Grobe pečenú hus a v Piešťanoch okúsili bahenný kúpeľ.

Íri na Slovensku točili počas minuloročnej jesene, štátna televízia RTÉ epizódu odvysielala minulý utorok. Na všetky spomínané miesta sa pozrelo takmer 400-tisíc divákov, ktorí šou v jej priamom prenose a v hlavnom vysielacom čase sledovali. V daný deň a hodinu tak epizóda o Slovensku získala až 36-percentný podiel sledovanosti. „Môj syn bol v Bratislave a hovoril mi, aké je to skvelé mesto. Od tohto momentu som ju chcel mať ako destináciu v našej relácii,“ vysvetlil producent šou Bob Obrien. Po osobnej skúsenosti so synom jednoznačne súhlasím. Z Bratislavy som bol nadšený a som rád, že toľko írskych divákov ju mohlo spoznať s nami. Ako bonus je perfektne dostupná priamymi letmi z Dublinu,“ zhodnotil.

Na príprave relácie spolupracovali SLOVAKIA TRAVEL, národná organizácia pre podporu a propagáciu cestovného ruchu a Bratislava Tourist Board. Pre írsku produkčnú spoločnosť pripravili zoznam zaujímavých miest a atrakcií. „Je radosť a zadosťučinenie, že epizóda o Slovensku zožala medzi írskymi divákmi mimoriadny úspech. Írsko je totiž jedným z našich cieľových trhov. Bratislava a jej okolie sú pre turistov atraktívne a aj toto je cesta, ako ich zaujať,“ povedal Václav Mika, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL. „Pre show sme pripravili výber zaujímavých miest a pozvanie pre štandardného, ale aj náročnejšieho írskeho návštevníka. Som rád, že sa nám výber podaril a relácia mala výnimočnú sledovanosť. O tom, že Bratislava zaujala, sme sa presvedčili aj na najväčšom veľtrhu cestovného ruchu, ktorý sa pred pár dňami konal v Dubline,“ potvrdil Vladimír Grežo, predseda predstavenstva Bratislava Tourist Board.

Informačný servis

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Deti sú najzraniteľnejšou skupinou obyvateľov, ktorá je silno ohrozená chudobou, upozorňuje detský ombudsman

Jozef Mikloško uviedol, že chudoba má hlboký dosah na emocionálne a sociálne prežívanie detí, čo vedie k vyššiemu riziku izolácie a zníženému sebavedomiu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *