Home / SLOVENSKO / Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK

Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK

23.11.2023 (SITA.sk) – Obchodný reťazec sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov. Jeho prvenstvo potvrdili aj výsledky júlového prieskumu renomovanej agentúry GfK, ktoré dokazujú, že Kaufland* má v priemere najviac vystavení slovenských produktov spomedzi všetkých maloobchodných reťazcov. Vedie medzi nimi s počtom 6 302 vystavení.

Prieskum slovenského trhu, ktorý prebiehal v 360 predajniach potravinových reťazcov po celej Slovenskej republike, aj tento rok agentúra GfK realizovala v 32 tovarových kategóriách a v 92 podkategóriách. Reťazec v ňom s počtom 6 302 dosiahol najvyšší počet vystavení domácich výrobkov v porovnaní s absolútnou priemernou hodnotou nameranou za celý trh, čo znamená, že jeho zákazníci si môžu vyberať z najväčšieho množstva slovenských produktov.

„Podpora domácich dodávateľov patrí už dlhodobo k našim prioritám a aj tohtoročné, už siedme prvenstvo v prieskumoch GfK potvrdzuje, že sme na dobrej ceste,“ konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s. a pokračuje: „Slovenskí výrobcovia potrebujú nielen stabilný odbyt, ale aj silného a férového partnera, ktorým pre nich Kaufland rozhodne je. S mnohými spolupracujeme dlhé roky, pomáhame im rásť a oceňujú to aj zákazníci, ktorí tak majú istotu, že najširšiu ponuku kvalitných domácich potravín nájdu práve v našich predajniach.“

Pre obchodný reťazec je spolupráca so slovenskými dodávateľmi mimoriadne dôležitá. Projektom Z našich regiónov podporuje menších lokálnych producentov, ktorí svoj tovar z kapacitných dôvodov dodávajú iba do predajní v blízkom okolí, a v roku 2018 uviedol na trh aj produktový rad K-Z lásky k tradícii. Jeho sortiment tvoria potraviny vyrobené domácimi dodávateľmi z kvalitných domácich surovín a spotrebitelia v ňom nájdu už viac ako 90 výrobkov. Nechýbajú medzi nimi mliečne či mäsové produkty, zelenina aj ovocie dopestované na Slovensku, pričom ponuka značky K-Z lásky k tradícii sa nedávno rozrástla o bravčové, hovädzie aj kuracie mäso.

Kaufland obhájil svoju líderskú pozíciu na domácom trhu už siedmy raz za sebou.

*porovnanie reťazca Kaufland s ostatnými reťazcami na slovenskom maloobchodnom trhu, na základe výsledkov štúdie Spotrebiteľského panelu GfK realizovanej v júli 2023

Informačný servis

Viac k témam: PR, Prieskum, Slovenské výrobky
Zdroj: SITA.sk – Najviac slovenských výrobkov vystavuje v regáloch Kaufland, potvrdil to prieskum agentúry GfK © SITA Všetky práva vyhradené.

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Fica rozrušil status veľvyslanca Bakera o jeho vystúpení v ruskej televízii. Slovensko nie je britskou kolóniou, odkázal premiér (video)

Premiér označil kritický status za „nehorázne vyjadrenie“.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *