streda , 19 mája 2021
Home / POLITIKA / VIEME PRVÍ: JUDR. Harabín bude kandidovať na slovenského prezidenta v roku 2019

VIEME PRVÍ: JUDR. Harabín bude kandidovať na slovenského prezidenta v roku 2019

A je to vonku. Zatiaľ len neoficiálne ale už je to jasné. JUDR.Harabín sa v úzkom kruhu najbližších vraj vyjadril diskrétne a tajuplne, že “svoju životnú dráhu ukončím ako prezident Slovenskej republiky”.

Zdanlivo neočakávaná informácia, ktorá mala ešte aspoň rok zostať v utajení je tak vonku. DENNÍK POLITIKA o tom informovala osoba z blízkeho okruhu sudcu Harabína. Do nášho denníka dostávame mnohé TIPY a nie všetky sú pravdivé.

Tento tip náš redaktor overoval aj po svojej špeciálnej linke a údajná veta DR.Harabína, že “svoju životnú dráhu ukončím ako prezident Slovenskej republiky” bola naozaj vyslovená. Nemáme preto dôvod vôbec pochybovať, že ak sa nič neočakávané nestane a ani sa neudeje VIS MAIOR, DR. Harabín  bude v roku 2019 horúcim kandidátom na slovenského prezidenta. „VIS MAIOR alebo smrť“ sú údaje podľa Dr. Harabína  jediné možnosti jeho nekandidovania na prezidenta v roku 2019.

O pravdivosti informácií o kandidatúre JUDR. Harabína svedčia aj jeho kroky, ktoré robí v poslednom období. DR. Harabín už dlšie obdobie vystupuje verejne ako skoro politik a nie sudca. Jeho spolupráca s investigatívnym novinárom Martinom Daňom je mediálnou prípravou na rok 2019.

Posledné video DR. Harabína o prezidentovi Kiskovi je vysoko zdieľane – písali sme o tom TU – Harabín: Kiska je kriminálnik, úžerník, podvodník a fašista

Aj posledné výstupy DR. Harabína na jeho blogu svedčia o pravdivosti našich informácií.

Máme sa tak ešte na čo tešiť a čas pravdepodobne opäť ukáže, že DENNÍK POLITIKA bol opäť prvý v zverejnení tak závažnej správy, akou je kandidatúra DR. Harabína na hlavu slovenského štátu v roku 2019.

Ján Nový

Ďakujeme za TIP 🙁

Zaujímavé TIPY nám zasielajte na email: tipydodennika@dennikpolitika.sk a spoločne tvorme DENNÍK POLITIKA.

Zdroj info a foto: fb a web

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Recept na úspech? Zákazník ako superhrdina

Staré časy sa už nevrátia. Až 93 percent firiem očakáva, že sa po pandémii budú musieť popasovať so zmenami v spotrebiteľskom správaní.