Home / SLOVENSKO / Po čerstvé potraviny radi chodíme k babičke, ale kam po ne chodí ona?

Po čerstvé potraviny radi chodíme k babičke, ale kam po ne chodí ona?

1.3.2023 (SITA.sk) – Lidl je jednotkou v čerstvosti a navyše za ceny, ktoré si môže dovoliť každý

O čerstvosti radi a často hovoria všetci predajcovia potravín, no jednotkou môže byť iba jeden z nich. Čerstvosť navyše nemá cenu, ak si ju nemôže dovoliť každý. Kde však nájsť obe spomenuté výhody? Nik nepozná odpoveď lepšie než samotní slovenskí zákazníci, ktorých sa prieskumníci z agentúry 2muse opýtali v reprezentatívnom prieskume na dva parametre: „Má čerstvejšie potraviny než iné predajne” a „Ponúka výrobky za najelpšie ceny”. Spomedzi 5 100 respodentov odpovedala väčšina na obe otázky rovnako – Lidl. Diskont je pre Slovákov synonymom pre čerstvosť dlhodobo, v podobných prieskumoch uspel aj v rokoch 2015 a 2018.

„Čerstvosť pre nás znamená úplne všetko. Každý deň, dokonca aj v nedeľu, vozíme do predajní viac ako 3 milióny výrobkov. Sme jediný diskont s potravinami na Slovensku, vďaka predvýberu sortimentu šetríme čas zákazníkom a dosahujeme rýchloobrátkovosť – v priemere predáme státisíce kusov z každého produktu v našej ponuke ročne. Pravidelne optimalizujeme množstvá objednaného tovaru tak, aby neležali dlho v regáloch a aby si tak skutočnú čerstvosť mohli zákazníci vychutnávať u nich doma,” povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing.

V aktuálnej kampani Lidl poukazuje na to, že ak ide o čerstvosť, dôverujeme tým, na ktorých sa môžeme spoľahnúť. Pre mnohých z nás to je babička, ktorá to s nami myslí dobre a vždy sa rada podelí o čerstvé potraviny. Komu ale dôveruje babička? Spolu s miliónmi Slovákov Lidlu, ktorý sa súčasne sústredí na čerstvosť, udržateľnosť a tiež najelpší pomer ceny a kvality. To, že sa mu to darí potvrdzujú desiatky medailí Best Buy. Diskont opakovane uspel v hlavnej kategórií „Symbol pre najlepší pomer ceny a kvality”. Najčerstvejšie víťazstvo je zo začiatku roka 2023.

„Sme presvedčení, že zákazníci si za svoje peniaze zaslúžia len to najlepšie a s týmto cieľom robíme maximum pre to, aby sme im ponúkli naozajstnú čerstvosť . Kvalitu a čerstvosť výrobkov sledujeme dôkladne a neustále – pri ich príjme v logistickom centre, počas ich skladovania, prepravy a samozrejme priebežne v predajniach. V každej predajni máme prítomného manažéra čerstvosti, ktorý pravidelne kontroluje kvalitu čerstvého sortimentu. Dbáme tiež na zákaznícku dobu spotreby a tovar s dostatočným predstihom zlacňujeme tak, aby ho zákazníci mohli plnohodnotne využiť,“ uviedol Róbert Flachbart, konateľ Lidla zodpovedný za predaj a logistiku

Ako sa teda povie čerstvosť na štyri písmená? Jednoducho: Lidl.

Informačný servis

Viac k témam: PR
Zdroj: SITA.sk – Po čerstvé potraviny radi chodíme k babičke, ale kam po ne chodí ona? © SITA Všetky práva vyhradené.

Komentáre

Komentár

Pozrite sa tiež

Vyššie štandardy bývania pre rómske komunity? Ficova vláda vyčlenila takmer šesť miliónov eur na usporiadanie vlastníctva 

Úrad splnomocnenca vlády SR pre rómske komunity pripravil a vyhlásil výzvu v nadväznosti na programové obdobie 2014-2020.

Jeden komentár

  1. adamkratochvil

    tento reklamny slogan, ktory pouziva Lidl co sa tyka cerstvosti a ceny sme z velkej casti zažívali u nas pred 89 rokom ako v obchodoch tak aj na trhoch…vtedy rakusania chodili nakupovat potraviny k nam nie preto ze boli pre nich skoro ako zadarmo ale pre ich kvalitu sam som bol v tom case pritomny ked vo vtedajsom obchodnom dome PRIOR v Bratislave kupovali rakusania v oddeleni mäso 5 kg pravej svieckovice…urcite to nebolo prvykrat lebo jej kvalitu si velmi pochvalovali…

Napísať odpoveď pre adamkratochvil Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *